FNE WDM

FNE WDM-aallonpituuspalvelu tarjoaa viiveettömimmän mahdollisen yhteyden pitkillä etäisyyksillä. Täysin läpinäkyvä ja luotettava tiedonsiirtopalvelu on riippumaton kuljetusprotokollista ja se on yhteensopiva kaikkien nykyaikaisten tiedonsiirtomenetelmien kanssa. Yhteydelle tilattu kapasiteetti on taattu ja kokonaan asiakkaan käytettävissä. Asiakasyhteydet voidaan kuljettaa omassa aallonpituudessaan verkon läpi optisesti muuttamatta signaalia sähköiseksi, joten yhteys toimii aina minimi viiveellä. Palvelun nopeuksia on tilattavissa alkaen 155 Mbps aina 100 Gbps nopeuksiin asti tiedonsiirtotarpeidesi mukaan.

WDM-tekniikan avulla fyysiseen kuitupariin voidaan muodostaa eri aallonpituuksilla eroteltuja kanavia, jolloin kuidun käyttöaste paranee. Samaan kuitupariin voidaan toteuttaa esim. 40 kpl samanaikaista 100 Gbps itsenäistä toisistaan riippumatonta tiedonsiirtokanavaa ja näin saadaan samalle kuituyhteydelle 4 Tbps siirtokapasiteetti. Käyttämämme tekniikan avulla olemme voineet vähentää myös merkittävästi sähköä ja tilaa vaativien aktiivisten komponenttien tarvetta runkoverkossa. Näin FNE-Finland Oy voi tarjota yhteysratkaisuja kustannustehokkaasti ja ympäristöystävällisesti.

FNE WDM palvelu soveltuu parhaiten suuria nopeuksia, taattua kapasiteettia, pitkiä siirtoetäisyyksiä ja mahdollisimman pientä viivettä vaativiin sovelluksiin. Palvelussa voidaan toteuttaa läpinäkyvästi räätälöityjä sovelluksia, esim. datacenterien, transmissioverkkojen tai maantieteellisesti erillään olevien verkkojen yhdistäminen suurella nopeudella.

FNE WDM lyhyesti

Kapasiteetti:

• Ethernet yhteydet 1 – 100 Gbps
  • SDH 155 Mbps – 40 Gbps
  • Fibre Channel 1 – 4 Gbps

Liitäntävaihtoehdot:

• Ethernet 1000Base-LX, 10GBase-LR
  • STM1 – STM256
  • T11 (X3T9.3) Fibre Channel

Optiot:

• Laajennetut palvelutasot
  • Varmennetut yhteydet

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi ratkaisun toteuttamisesta yrityksellesi.