IP-transit

FNE IP-transit palvelu tarjoaa luotettavat ja nopeat Internet-yhteydet asiakkaille, joilla on omat rekisteröidyt IP-osoitteet.

Palvelumme runkoyhteydet on varmennettu usean kansainvälisen runkoverkko-operaattorin kautta. Vaihdamme liikennettä myös kaikissa tärkeimmissä kotimaisissa liikenteenvaihtopisteissä (Ficix1, Ficix2, Ficix3 ja TREX), sekä myös Frankfurtissa Decixissä, joka on maailman suurin tietoliikenteen vaihtopiste. Peering-politiikkamme on avoin.

FNE-Finland Oy:n IP/MPLS-verkko perustuu viimeisimpään Juniperin reititintekniikkaan. Palvelun liitäntänopeudet ovat 1 Gbps – n x 10 Gbps. IP/MPLS-verkkoon voidaan liittyä eri puolilla Suomea lähimmästä FNE-Finland Oy:n reitittimestä. Liityntäyhteys asiakkaalle toimitetaan yleensä varmennettuna kahden eri reitittimen kautta käyttäen valokuitua.

IP-transit -asiakkaille mainostetaan kaikki IPv4- ja IPv6-reitit käyttäen BGP4-protokollaa. Asiakkaalle voidaan mainostaa haluttaessa myös oletusreitti. Palvelu voidaan räätälöidä joustavasti asiakastarpeen mukaan.

FNE-Finland Oy on yksi merkittävimmistä IP-liikenteen välittäjistä Suomessa. Maaliskuussa 2017 AS-peerauksia oli noin 300 kpl.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi ratkaisun toteuttamisesta yrityksellesi.